Tuesday, February 17, 2009

PENTING! RESOLUSI PERTAMA KALI KE-3

" Dalam setiap zaman, pemuda merupakan tunjang kekuatannya. Dalam setiap kebangkitan, pemuda adalah rahsia kekuatannya. Dalam setiap fikrah, pemuda adalah penyebar panji- panjinya ”
Kitalah yang akan melaksanakannya. SEMOGA BERJAYA.

2 comments:

  1. Setelah melangkah setapak dengan menjemput penceramah dari luar dalam erti untuk menjelmakan keantarabangsaan MPPMJ, apa kata untuk musim yang akan datang, program ini dikomersialkan?

    Pembentangan-pembentangan, sidang plano, perbahasan dan wacana-wacana lain dalam PERTAMA dirakam penuh dengan perakam video, kemudian dikompilasikan dalam bentuk cakera padat (CD). Setelah itu diedarkan ke seluruh dunia untuk tatapan mahasiswa-mahasiswa Malaysia lain sebagai mesej bahawa MPPMJ kini sudah diantarabangsakan di samping dapat dimanfaatkan isi kandungannya.

    Sekian.

    ReplyDelete
  2. Sekali lg, kami berbesar hati & berterima kasih atas keprihatinan & cadangan bernas saudara. Mungkin pada masa2 akan dtg, boleh dibuat spt yg saudara cadangkan memandangkan penambahbaikkan perlu ada seiring dgn peningkatan usia PERTAMA. Insya Allah, kami akan perpanjangkan hal ini kpd pihak yang terlibat.

    ReplyDelete