Saturday, February 7, 2009

pendaftaran dibuka lagi.

Assalamualaikum.

Pendaftaran peserta PERTAMA bagi mantiqah Mafraq, Mu'tah dan Amman dibuka lagi sehingga tarikh 10 Februari 2009, disebabkan kurang penyertaan dan jumlah yang tidak sampai sasaran.

Bagi mantiqah Irbid, tarikh akhir pendaftaran bagi sesiapa yang belum berdaftar adalah pada pendaftaran awal pada hari pertama program PERTAMA tersebut iaitu pada 12 Februari 2009 jam 5p.m.


Tarikh akhir mantiqah luar Irbid lebih awal adalah kerana untuk memudahkan urusan pengangkutan serta penempatan di Irbid. Mahasiswa mantiqah luar boleh membuat pendaftaran dengan memberi name penuh, no kad pengenalan, nombor telefon serta terus membuat pembayaran kepada ajk perhubungan setiap mantiqah yang telah diamanahkan.

Bagi mahasiswa Irbid yang berada di luar Irbid pada hari pertama program tersebut, anda juga boleh menyertai program ini pada hari kedua dan ketiga dengan membuat pendaftaran terlebih dahulu serta memaklumkan ketidakhadiran pada hari pertama program untuk memudahkan pengasingan pengagihan fail, kumpulan dan sebagainya.


Untuk pengangkutan, pihak perhubungan tidak dapat menentukan lagi jumlah pengangkutan yang sewajarnya dari setiap mantiqah sehingga mendapat jumlah sebenar peserta dari setiap mantiqah. Kerjasama anda amat-amat kami harapkan.


*Jika terdapat sebarang pertanyaan, boleh terus menghubungi,
Zaid (tahun 2, uni. yarmouk -0779847856) atau
Shafiqah (tahun 3, uni yarmouk -0776947922)

No comments:

Post a Comment