Thursday, February 12, 2009

pendaftaran ditutup.

Assalamualaikum..

Pendaftaran bagi mantiqah luar telah ditutup tepat jam 11pm, 11 Februari. Ini adalah kerana akan menyukarkan gerak kerja pengangkutan serta penempatan.

Jumlah peserta mantiqah luar
Mafraq
Syabab : 32
Akhawat : 30

Mu'tah
Syabab : 44
Akhawat : 50

Amman
Syabab : 4
Akhawat : 3

Dan untuk mantiqah Irbid, sesiapa yang belum membuat pendaftaran, anda diminta untuk hadir mendaftarkan diri bermula jam 6pm di Dewan Al-Kindi. Anda tidak perlu memberi nama kepada ajk, kerana nama-nama telah pun dicetak dan telah pun dikeluarkan. Dan diminta juga kepada sesiapa yang belum membayar JD2, diharap petang ini dapat melangsaikan yuran pendaftaran itu di kaunter pendaftaran.

Peserta yang hanya hendak menghadirkan diri pada hari kedua sahaja juga adalah dikira peserta. Seboleh-bolehnya diminta peserta hadir juga pada hari ketiga kerana tujuan utama PERTAMA ini adalah untuk mendapatkan resolusi bagi membantu MPPM melicinkan pentadbiran, dan resolusi ini adalah pada hari ketiga. Hari ketiga dan hari kedua ini sangat berkait. Apa guna kita mendengar pembentangan kertas kerja jika tidak mahu hadir pada hari ketiga??

p/s : kaunter pendaftaran adalah di pintu masuk utama dewan al-kindi. Peserta hendaklah masuk melalui pintu utama kuliah adab.

No comments:

Post a Comment